Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 11. března 2022

VÁLKA

 Слава Україні! Героям слава!

Nikdy jsem nevěřil, že zažiju pandemii. Už vůbec jsem nevěřil, že vyjedou tanky. Předpokládal jsem, že Putin je svině, vyděrač a pragmatik, ale nevěřil jsem, že chce fyzicky vyhubit celý ukrajinský národ.

Na Ukrajinu jsem jezdil, žil jsem tam.

Na Ukrajině mám přátele.

Zde mám přátele z Ukrajiny.

Ukrajinu považuji za jeden ze svých domovů.

Ukrajinu miluji!

To co vidím, mi rve srdce. Ničí mě pohled na fotografie míst, které znám. Kde jsem byl. Kde jsou v bunkrech moji kamarádi. Ničí mě pohled na děti s batůžky, na děti mých kamarádů a jejich rodin, kteří sem přijíždění. A nikdy, NIKDY nedokážu pochopit závistivé a hanlivé komentáře zmrdů, kteří jim TO závidí. 

Ukrajinci se dobře připravili. Mají sympatie celého světa, ale proti nim je opravdu velký Mordor! Těžké, sakra těžké. Naši vojenskou pomoc by si jistě zasloužili... ale svět je složitý. Než se něco rozhoupe, bude pozdě. Dopadne to nějak..... jak? Nedovedu si předvídat.

Co je ale jisté, zůstanou miliony zničených životů, rozpadlých rodin, sirotků. Zplundrovaná země. Některé domy, mosty se už ani nepostaví. Fabriky neobnoví. Uprchlíci nevrátí. Obnova země bude na desetiletí. Putin se postaví vedle Hitlera a Stalina, mezi největší novodobé ničitele situace a vrahy. Rusko se postaví vedle Severní Koree. Proč to tak muselo být nepochopí miliardy lidí na celé světě.

Ať už je konec!

Слава Україні! Героям слава!

Žádné komentáře: