Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 20. března 2022

Z5 do Itálie + patálie zprostředkovatelů

 Na krátký eurovíkend se vracíme do Itálie. Ještě než odzimujeme chalupu, chceme se někam podívat, něco dobrého pojíst a trošku se maličko prohřát. Růstem paliva jsou levné letenky celkem potíž. Ano, srovnávače vám ukážou, že doletíte levně, ale..... dlouhé přestupy na nelogických letištích (třeba Sicílie s přestupem u rumunsko-moldavských hranic s vyhlídkou na hypersonickou hlavici u Ivano-Frankivska) nebo přílety druhý den... třeba 7h na Stansteadu je lahůdka.

Primárně hledám na Kiwi (lumpové, potvrzeno) a Kayaku. Moc jsem chtěl s Luftwaffe group, ale nepovedlo se nic. Takže, zadání bylo jednoduché, od pátku do neděle, přílet před večeří v pátek, návrat do neděle večeře (děti, hlídání). Odlet z Prahy, Itálie+Řecko+Španělsko+Portugalsko.

Po dobré zkušenosti z Florencie a Neapole letíme opět do Itálie.

Koupit jsem chtěl na Kiwi, ale když jsem viděl ty všemožné příplatky, šel jsem na Wizzair a koupil za stejný peníz, ale včetně sedaček. Ty má Kiwi napálené +100%. Jen jsem musel každý segment kupovat solo (tam s přestupem, zpět přímo), takže mě to stálo trošku času, ale nevadí.

Tak hurá na ubytování. Na Bookingu se mi nic nelíbí. Přes Google a Trivago se dostávám na Agodu. Vybírám si, ale ejhle. Před finálním kliknutí skáče cena nahoru. Na stejnou úroveň, jako má booking... suck. Píši email přímo do zařízení.Uvidíme, třeba konečně začnu brát přímo od majitelů. Protože online portály jsou takový malý kartel.

Držte palce.

Žádné komentáře: