Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 16. prosince 2008

Obuvnický rekord pokořen

V pondělí přijela nečekaná návštěva, o které jsem věděl od soboty. A jelikož jsem tu již na posledních pár dní před odletem na svátky, udeřila zima a nepočítál jsem s velkými nóbl akcemi, potřeboval jsem si pořídit nové botky. Zašel jsem do obchodu, který má stejný název jako Paroubova putyka - Monarch - a vybral, dle mého skromnéhé názoru, velmi pěkné, cenově přijatelné a fakt pohodlné boty. Hned si je obul a upaloval na jednání. Ani ne po 2 hodinách, kdy ještě návštěva nedorazila, se mi začali párat... ještě ten den jsem je vyměnil za nové a dávám jim taky jen pár nošení... tak si asi budu chodit každý týden pro nové botky. Záruka na boty je tady pouze 60 dní.

Boty reklamuji tak každé druhé a vždy slýchám brblání prodavačů, vy jste snad ty boty nosil více jak jednou týdně... zničit je během dvou hodin je můj osobní rekord. Gustík rekord.

Taky se Vám musím pochlubit s jednou jazykovou hříčkou, na kterou mě upozornil kolega. V ukrajinštině se nepoužívá jako slovo pro peníze "Děngy", ale "Hroši" (čti tak trošku jako gHroši). Jedna firma tak má slogan - Doma v klidu spím, hroši pracují - což při trošku fatazie může vypadat hooodně zajímavě.

Na závěr odkaz na článek, jak je Ukrajina chudá země :-)

3 komentáře:

aki řekl(a)...

60d záruka, to je dobrá sranda ... :-o)

Unknown řekl(a)...

"V pondělí přijela nečekaná návštěva, o které jsem věděl od soboty." Tak to mě hodně pobavilo. Myslel jsem, že výpadky paměti spojené s nadměrnou konzumací alkoholu mám jen já... :D :D

mk řekl(a)...

co na tom nechapes Dzoukr? Kdyz se nekdo nahlasi 24h predem, je necekanej :-) se nediv.