Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 3. prosince 2008

Není jednoduché mít mašinu

Sedím nad papírem, co přesně musím udělat, pokud chci přihlásit auto a nestačím se divit. Tady prostě nemůže být nic jen tak, doufám, že mam dost tužek, co píší stejně. Stejně jsem ale rád, že nemusím absolvovat opruz s českým autem a taky jsem na silnici méně nápadnější.Cizí SPZ je rudý handr na býka, rozuměj stoeurovka na policajta.

Nebudu Vás zatěžovat podrobnostmi, jen pro pro vaši představu, jedná se o fungl nový, u autorizovaného servisu zakoupený, černý offroad.

První věc, která mě překvapila je návštěva komisaře a kontrola výrobních čísel.. to že by potvrzení mohli dát už v autosalonu, kde mi nové auto prodávají asi nikoho nenapadlo.
Druhá směšná věc je registrace všech offroadů do armádní databáze. Zda mají na mysli, že v případě konfliktu by ukrajinská armáda vyrazila Q7mama, Posrche Cayenama nebo ML Mercedesama mi přijde vtipná a být armádní generál, vyhlašuji první ozbrojený konflikt okamžitě. Spíš mi to přijde jak bonzblok těch, co mají peníze a informace pro ty, kteří by si rádi nějaký čórly.
Třetí je místo trvalého bydliště aute, rozuměj uplacení garážmena, kterej mi slintne razítko na papír..

Mimo to asi milion dalších papírů, potvrzení potvrzených věcí, kopie razítek z dovolených a podobně.

Držte nám palce.

Žádné komentáře: