Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 10. prosince 2008

Poslední kolo ... Dacia a ukrajinský mobilní operátor

Ukrajinský mobilní operátor mě pobavil nejvíce ze všech tím, že si účtuje nepřijaté hovory a to dokonce za cenu vyšší než je sms. Ta stojí 5Hriv, hovor 12hriv odchozí, příchozí je o 2 méně a nepřijatý 8. Mně už nic nepřekvapí a chtěl bych v těchto podmínkách také podnikat. Paráda.

Včera mě na letiště čekal u autoservisu taxík. AAA Taxi Praha, co chce být žlutá taxislužba. Přijela Dacia Logan. Po 10 minutách, kdy jsem mu na větu, že investoval do nového motoru 100tis řekl, že bych to auto postavil k popelnici a koupil si něco nového dostal odpověď - Mám to v plné palbě, nemyslete si.... Nemyslím si :-) Podle obrázku však vidíte, že neni Dacia jako Dacia....
V letadle na mě zase zbyl business a tak se stříbrná OK Plus karta začíná vyplácet. Potřetí z posledních 4 letů. Chuť cestování letadlem mi pak ale zkazili ukrajinští celníci.. nefungoval jim systém nebo co a tak jsem ve frontě 6 lidí čekal hodinku... to už ale ani nepřekvapí, stejně jako registrace auta, což je přesně pakárna co jsem předpokládal :(

Za zmínku mi stojí film, který jsem viděl v neděli a to Labyrint lží. Nemá moc dobré recenze, ale mě se za poslední dobu líbil jako jeden z nejvíce a určitě si zaslouží 8/10. Další peckou podle recenzentů a ukázek by měl být Veřejný nepřítel. Netahejte si to bez titulků, je to francouzky :-)

A malý koutek pro přátele technoidy. Když jsem se zmínil o mininotebooku, měli jste mi to za zlé. Přináším více informací, aby jste viděli, jak si to studuji :-). Dnes jsem objevil a prozkoumal SlideShare a docela mě zaujala, co se tam dá najít zajímavých informací.. a to i pro mě, stavaře :-)

Hurá do práce, točím tu letošní poslení kolo. Za týden touto dobou už budu futrovat čimadan a připravovat ho na cestu domů, na svátky, na leden, na dlouho....

Žádné komentáře: