Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 18. ledna 2020

Kuvajt víza - visa on arrival - aneb jak jsem to měl já!

Zapsáno k 15.1.2020

Hned po výstupu z gejtu jsou směrovky "Visa Collection". Někteří mají vízum předobjednané přes eVisa aplikaci. Já jsem to nedělal, měl jsem jiné doporučení. Jdu po stopě a přicházím do místnosti. Tam se vyplní formulář (chtějí i adresu, ale úplně stačilo napsat Hotel IBIS Sharq) a prošlo to.

Hned u vchodu stojí maník, který mi ofotil pas, dal číslo pořadí (které se dále vyvolává) a prodal kolek. Normálně chce 3KWD, já mu dal 10EUR (1EUR navíc, 3KWD=9EUR). Kdo to nechce od něj, je tam automat na kolky, které bere jakékoliv bankovky KWD, ale NEVRACÍ. Bankomat či automat na rozmění je v jiné části terminálu...... To ve 3h ráno moc neoceníte. Pro strýčka příhodu jsem si 3KWD nechal, rád půjčím cestovateli, který mi je zase vrátí. Klučina u kopírky taky nevrací, prostě nějaké drobáky mít musíte!

S kopií pasu, pasem a kolkem se přesouvám do centrální části, kde čekám až budu vyvolán. Čekám asi 5min..... pak jdu k celníkovi, který kontroluje a listuje pas, pak mi dá razítko a hurá.... můžu do další fronty, na otisky prstů. Tam berou otisky na obou rukou a hotovo. Celá procedura asi 20min.
Výhodou je, že pak už jen prosvištíte pasovkou, razítko totiž již máte!

Žádné komentáře: