Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 27. ledna 2020

Netflix - ukradený účet

Po cestě do Kuvajtu přes noc jsem druhý večer totálně kantáre. Aby se mi lépe usínalo, pouštím si druhou řadu seriálu Marco Polo. Vytuhnu a probouzím se vedle tabletu asi v půlnoci. Zhasínám a jdu spát.
Ráno vybíhám na schůzku a vracím se na hotel v podvečer. Že jako dokoukám seriál.... ale Netflix nic. Nefunguje a tváří se, že účet neexistuje. Sakra říkám si. 
Není v Kuvajtu zakázaný nebo nějaká jiná restrikce? 
Končí mi předplatné, nemám to nějak obnovit?

Nevím. Registruji se znova. Chci se koukat.... ale už během dalšího dílu mi to nedá spát a tak se jdu podívat do emailu. Třeba tam něco je. A je. Nacházím email ve španělštině..... nerozumím mu. Ale asi se děje něco špatně. Žádám o pomoc Translate.
E-mail byl změněnAhoj, Netflix:E-mailovou adresu vašeho účtu podle potřeby měníme. xxxxxxx@gmail.com již nemůžete používat. Když se přihlásíte k Netflix, použijte tento e-mail.Pokud jste nepožádali o změnu e-mailové adresy, jsme tu, abychom vám pomohli chránit váš účet. Stačí nás kontaktovat.Vaši přátelé Netflixu

Tak je to jasné. Ukradli mi účet... resp. převedli ho k sobě pod novou adresou. Včetně údajů k platbě.

Co teď? Volám pomocí aplikace na podporu a mám štěstí. Dovolal jsem se česky mluvící slečně, ochotně vše nastavujeme zpět, nový účet rušíme..... přicházím o komplet historii, profily, ale zas mám ochráněnou platbu..... kde mě hackli nevím. Hotel, letiště.......

Na Netflixu se ani moc nedivili.....

Žádné komentáře: