Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 2. ledna 2020

Flightmemory 2019 - nebylo nejhůř :-)

Co se povedlo v roce 2019?
Konečně B787 Dreamliner a hned dvakrát, s Qatar Airways a první let s Etihadem. Z nových aerolinek jsem dále zkusil i OmanAir (a dokonce MAXe před uzemněním - MAXe uzemnili 13.3.2019 s tím že na pár týdnů... v roce 2019 se do vzduchu už nedostaly), Air Serbia, Vueling a Air Malta. Z nových letišť jsem se ocitl v Bělehradě, Abu Dhabi, Mascatu (za mě nejlepší dosud navštívené letiště!), Teheránu, Doze (poprvé na novém letišti), Luqe, Barceloně a Florencii. Takže sice žádná dálka, ale těžko se to bude překonávat. Upřímně, s letem do Indie jsem si musel dost pohrát, aby to bylo takto klikaté.... a přidal jsem i druhý segment s dnes již neexistující JET Airways.
Qatar Airways má pořád svoji kvalitu a prostě baví. Jsem rád, že je tu máme, protože je to snima vždy radost... ale když vono se taky chce zkoušet, že jo.
Díky projektu 100do50 musím příští rok přidat a osobně si za cíl dávám 5 kouskůůůů. O jednom přírůstku vím téměř jistě, jeden si moc přeji a zbytek musí přinést čas.
Ze zajímavých sportovních událostí je určitě výlet na nový stadion Spurs a již výše zmíněná Barcelona, kde hrála Slavia.

Longest Flight (distance): 2,625 mi, 5:06 h, Prague (Vaclav Havel) - Doha (Hamad International), 03-28-2019
Longest Flight (duration): 5:45 h, 2,625 mi, Doha (Hamad International) - Prague (Vaclav Havel), 04-03-2019
Shortest Flight (distance): 173 mi, 0:36 h, Mumbai (Bombay) (Chhatrapati Shivaji) - Aurangabad (Chikkalthana), 03-01-2019
Shortest Flight (duration): 0:36 h, 173 mi, Mumbai (Bombay) (Chhatrapati Shivaji) - Aurangabad (Chikkalthana), 03-01-2019
Fastest Flight: 842 mi/h, 702 mi, 0:50 h, Tehran (Imam Khomeini International) - Doha (Hamad International), 04-02-2019
Slowest Flight: 231 mi/h, 173 mi, 0:45 h, Aurangabad (Chikkalthana) - Mumbai (Bombay) (Chhatrapati Shivaji), 03-04-2019
Average Flight: 948 mi, 2:17 h


Jak dopadly cíle 2019?
  • Indie se zajímavým roatingem a stopoverem v zemi, kde jsem ještě nebyl (Splněno - stopover v Ománu)
  • Aspoň jedna nová trasa v Rusku (Nesplněno)
  • Expedice s Ondrou do země, kde jsem nebyl (Splněno - trip do Íránu)
  • Eurovíkend s Lu, kde jsem ještě nebyl (Splněno - trip do Florencie)
  • Utopit poslední BA míle nějakou fakt fakt fakt luxusní dálkovkou do aspoň dvou zemí, kde jsme ještě nebyl... poslední šance na FC a tudíž ideálně A350 nebo B787, kteří mi chybí ve sbírce. Odloženo - dávám do roku následujícího, splnil se jen ten B787)
  • Líbilo by se mi navštívit alespoň dva kontinenty, mimo Evropu. (Nesplněno - pouze jeden kontinent, Asie)
  • Udržet si trend 4 nové země za rok. (Nesplněno - povedla se Malta, Írán a Omán)
Letecké cíle pro 2020:
  • Konečně už A350! (několikrát mi již unikla - Aktualizováno ještě před pravidelným vydáním novoročního článku: Plán existuje!) ideálně utopit míle s BA... pracuji na tom
  • Neváhat a proletět se A220 od ČSA již na podzim.
  • Neváhat a proletět se B717 od Volotea
  • Let alespoň z jednoho dalšího českého letiště, Pardubic nebo Ostravy.
  • Podívat se po 2 letech opět do Afriky.
  • Zkusit 5 nových zemí do projektu
  • Eurovíkend s Lu a letecká dovolená s dětmi. Rád bych zkusil jeden výlet i s E.... Nikdy jsem neletěl s Wizz a asi nadešel jejich čas. Linky do Bukurešti a Kišiněva jsou lákadlo... navíc z Prahy. (Aktualizováno: Ještě než došlo k vydání článku z důvodu pravidelného novoročního termínu, už mám v mailu tutovou letenku s Wizz a Lauda, zpátečku do Valencie z Vídně - obě nové společnosti. Ohohoó.)
  • Speciální odměna k 40. narozeninám - nějakou fakt pecku!

Žádné komentáře: