Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 1. ledna 2020

Valencia: Drama s ubytováním.... s dobrým koncem :)

 Tak už to je doma :) Letenky koupené, ubytko zamluvené (ač jsem se hodně snažil dát šanci AirBnB, vyhrál to apartmán od Booking.com). Takhle krásně jsem měl rozepsaný článek po té, co jsem zarezervoval luxusní apartmán za super cenu v centru u metra. Jenže pak se začali dít věci. A přišel mi email, že smolík pacholík. Že ho někdo vzal přes AirBnB a systémy nejsou propojené a zda bych mohl rezervaci zrušit já.......
Garden Turia Downtown said:First of all I want to thank you for canceling the reservation. The problem is that I work with Booking and Airbnb at the same time and the data had not been updated, so there was a double reservation. Thanks for your understanding.
Totálně znechuceně jsem začal hledat dál, jak na Bookingu tak AirBnB.... nic se mi nelíbilo. Daleko od metra, daleko od všeho, přepálené. Zanedlouho jsem udělal další rezervaci na Bookingu. Pěkný apartmán... ale. Checkout možný pouze mezi 10-11h... vše ostatní za příplatek. Třetí patro bez výtahu. Možnost zdarma zrušit jen 60min od rezervace. WTF! Ruším. Máme let v 9:xx ráno... pak ještě čtu, že Nazdárek chce 150EUR kauci, co si sám stáhne natvrdo z karty a pak jakože vrátí.

Další pokus, snažím se o rezervaci na AirBnb.... zkouším si s někým psát, uvidíme. Do toho mě booking láká s cenou vrátit se k Nazdárkovi. Nechci, ale nacházím pěkný apartmán s hodnocením 9,6... samozřejmě o 150EUR dražší, ale jdu do toho.
Teď čekám na potvrzení........ a jaké je z toho poučení? Že už v momentě letenky udělám nezávazné rezervace na 1-2 ubytka a pak si budu vybírat a rušit. Ano, budu blokovat místa. Ano, budu uměle zvedat cenu. Ale zas budu mít větší klid.....

Aktualizace 2.1. 9:30 - Potvrzeno. Takže můžu pokračovat s nákupy a provětrat prasátko :-)


No a vracím se k úvodu článku. Radost, že hlavní věci mám pokryté jsem nakoupil lístek na zápas s Celtou Vigo. Když vidím partnery Valencie, tak skoro i povinnost pro Boleslaváka......


Žádné komentáře: