Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 31. července 2024

SedmýMěsíc24

První měsíc letošních prázdnin se nesl ve znamení E na táboře a my s Mx. Snažili jsme si užít každičký den!

  • Cinklo vysvědčení a my zmizeli na chalupu. Výlet do Krkonoš (první s hůlkama). Večer grilovačka - luxus kopal style.
  • Altánek má nový kamínkový koberec. Upgrade pergoly zase po letech. Plus připravujeme na srpen ještě jeden upgrade pack. Vyvrcholení na klasické M@M akci.
  • Neděle grilovačka 2 a tentokráte premiéra teplotních sond, panenka luxusní šťavnatá! (Vtipné je, že jsem je kupoval v jedné objednávce s trekingovýma holema a teď je najednou i použil :-) a Lidl shop jede dál, dneska jsem tam předvybral pilu. Ale bude na prodejně v akci, tak ji vezmu tam - a byla a vzal jsem a řeže dobře)
  • Víkend Metoděje a Husa nadále výletujeme na chalupě. Vyrážíme do Polska, do Jelenie Gory a realizujeme výstup na Špičák i novou rozhlednu. Objevuje krásy okolí a tak jsme našli cestu do minulosti k Pepovi Polmanovi do Držkova :-)
  • E vyrazila na tábor + přechod Roháčů. Podle fotek na Mapy.cz nádhera. Je to moje šikovná skautka.
  • S Mx jsme hned v prvním týdnu stihli koupák, kino (Já Padouch 4) i McDonald.
  • Na druhý červencový víkend jsme s LU vyrazili do Palerma. Náš každoroční pleasure víkend za gastronomií (loni Albánie a Řecko). Vedro na padnutí, ale vychytali jsme výročí 400 let svátku svaté Rozálie. To se už nepovede zopakovat, jedinečný zážitek. (tripreport)
  • Skončilo EURO2024 vítězstvím Španělska. Objevená star je Lamin Jamal. Ano, mladík jehož dres jsme si přivezli z Barcelony a já říkal "ten vydrží dlouho". A asi jo.
  • Špatná zkušenost s eshopy Rieker a Vasky! Rieker si to nakonec vylepšil, ale Vasky už šanci nedám. Abych nebyl jen pan přísňák, docela zafungovala Alza s doručením do Alzaboxu u chalupy. To mě ba. Boty z eObuv taky vracím. Asi po letech budu muset vyrazit do obchodu a zkoušet a zkoušet. Tohle balík sem a tam mě neba :(
  • Navštívili jsme turnovský pivovar a jeho vlajkovou loď, pivnici Na Lukách. Jako jo. Dá se to lehce turnovákům závidět. Odpočinková zóna, možnost koncertíků, vlastní pivko..... Jídlo mě ale nenadchlo, za ty prachy dost nepovedený cézar (oproti Čápovi třeba).
  • Jarní prázdniny vyřešeny, Fuertenventura s libovkou od Condora z Norimberka. Sorry, 2tis je luxus cena.
  • s mojí investicí do BTC to nevypadá nijak vesele. Nejen že nebude večeře, ale možná bude třeba ještě odpracovat dluh :-) (je to jak na houpačce, ke konci měsíce to vypadalo na kafe a zákusek. pro jednoho ovšem)
  • Začal nám fotbal, letos pod brandem Chance Liga. Jdeme hned na první kolo podívat se na trápení FKMB v Jablonci. Dvě redky, dva góly, bez bodu. Počasí výborné a to je vše.
  • Každovíkendová grilovačka. Rožeň funguje, kuřátko se povedlo! Tak další víkend repete a kuřátka rovnou dvě. Snad ještě lepší, dal jsem jim lepší dřevo! (4 roky schnoucí buk).
  • Mám perfektně uklizenou a zorganizovanou kancelář + pověšené obrazy. Děkuji děkuji!
  • Patálie stárnoucího těla. Blokáda "esíčka" a řízený odpočinek + injekce.
  • Připravuji se na test kompresních obalů do kuftu. Jak jsou před náma ty Kanáry, tak chci vylepšit náš gear. Osprey batohy jsou jen první vlaštovka.
  • Mx byl na sportovním kempu v Podlázkách a my si střídali partu májovců. Na naše dny jsme připravili kuře day + biotop v Kosmonosích (moje poprvé) a kvalifikaci do Konferenční ligy FK Mladá Boleslav s Transinvestem. Jako bonus fotka s Laminem Jawem.
  • Sv.Annu jsme si oslavili po svém, oběd U Čápa v Příchovicích.
Těšme se na srpen. Dva tábory pro děti a snad i nějaká dovolená.

Žádné komentáře: