Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 29. října 2008

a pár střípků štřípečků


  • Ozval se mi můj spolužák Kenny z Hong Kongu. Pracuje pro s.Oliver. Tak jsem mu na Facebooku ukázal, jaký jsem to fanoušek a on mi za odměnu posílá balík oblečení. Jako pracovní s.O ma každý měsíc 20 kousků zdarma. Holt je u zdroje :-)
  • Foťák. Pro lepší fotky a dokumentaci jsme si pořídli nový foťák, Lumix. Kolega je z něj úplně hotový, ja se taky těším, až ho při toulkách prubnu. Jen nevim, zda mě bude bavit ho pořád tahat sebou.
  • Fringe. Mám za sebou 4 díly a zatím OK. Snad se to rozjede.Kdo ještě kouká?
  • Krize v bankomatech mě dneska stála skoro hodinu času. Maximální částka je 2000hriv, asi 6500Kč a limit na bankomat je 5.000Hriv. Suck. Ale když je viděl, že normálové vybírají po 50Hriv, nelze se co divit.
  • Pěkné počasí. Na Kyjev hlásí 18st na dalších 5 dní. Tomu říkám podzim.

1 komentář:

aki řekl(a)...

hlavne aby ti neposlal eMka :-)