Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 26. října 2008

Radiomix.cz a můj víkend

Když jsem asi před 2 měsíci slíbil Džoukrovi, že mu udělám oponenturu na Radiomix.cz - jeho projekt - netušil jsem, že bude takový šrumec až to spustí, že se ktomu nedostanu. Nyní nastal víkend a já potřeboval celý víkend pracovat. Kromě dvou hodiny, kdy jsem dal přednosti Otázkám Václava Moravce a oslavě oranžové republiky, testoval jsem ho celkem intenzivně. Rozhodně by ste ho měli vyzkoušet, protože se jedná o ucelený přehled online radií a skvělý výběr hudby.Máte tam hlídací psy, kteří Vás upozorní na interpreta nebo hudbu. Orlík mi to však za celý víkend nezahrálo :( Má to pár much, které musí vychytat a pár věcí, kterých je třeba, ale je to velmi praktické. Jelikož tato recenze je neplacená, nemohu v ní pokračovat :-). Funguje ale výborně a Roman na tom dále maká.

Když už jsem u těch webových služeb, včera kolem půlnoci na mě spadl stín, že zas budou vánoce a co já to budu kupovat. Minulý rok jsem na rozeslání a pochytání přání využil Milý Ježíšku.cz a ačkoliv mají v title oslavu vánoc 2006, věřím, že to bude fungovat i letos. Jednoduché, ale praktické. KAždopádně pokud máte lepší nápad, sem sním. Nakupovat vzhledem ke své ukrajinské anabázi budu určitě online. Proto se mi začala líbit Heureka. Jsou tam hlavně hodnocení obchodů, které třeba neznám a taky graf cen. Pokud padá, mohu si počkat... hlavně si už teď hážu věci do schránky a pak je tam najdu a rychle objednám. Pokud se zaregistrujete, přidejte si mě, jsem "mart8". Máte v této oblasti vy nějaké favority? Froogle neberu, to taky znám, ale tam neni moc českých obchodů :(

Jo a videl jsem 96 hodin (taken) a je to výborný!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Děkuji za milou, neplacenou recenzi. ;)

mk řekl(a)...

co není dnes, může být zítra :-) pozítří, za týden, za měsíc, rok, dva, tři...