Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 9. října 2008

Kyjevské podzemní kanceláře, cestovky a tak

Nějak to tu zanedbávám, tak musím přihodit novinky. Není větší novinky, než se se dnes na Facebook zaregistroval sám Roman Provazník, ftipem hýřící moderátor (boleslavský hezureš), IT guru, budoucí web 2.0 podnikatel a taky člověk, který jako jediný dokázal ze zadu nabourat v boleslavi na kruháku. A to ještě nedávno na fóru bytařů (doufám, že u Vás ještě nebyl a máte tedy všechno) odmítal pozvánky. Jsem rád, že to změnil.

Pro naši firmu v Kyjevě vybíráme novou kancelář, ve staré končíme. Nedovedete si představit, jakej shit za zlato se tu nabízí, to se nedá vyprávět, to se musí vidět. Na posledy mě nejvíce pobavila podzemní kancelář nevábného odéru, okno připomínalo akvárko plné hygienických ubrousků, věřím, že smrkacích kapesníků. Hnus. Odmítnuto. Ale snad jsme našli. Bývalý byt, dnes kancelář. Uvidíme, co to přinese... sice v centru, ale s nádechem gheta. Má to však parkovací místo.

Kyjevký business je nejen zužován světovou finanční krizí, ale pro jistotu je rozpuštěn i parlament a 7.12. budou volby. Město bude paralyzováno i dopravně, nemehla dostanou vyděláno v programu "pronájem davu" a bude zas dobře. V nějakých novinách jsem četl, že kdyby byly volby teď, přišlo by 7% lidí. Třetí volby za tři roky, divíte se?

Dnes jsem se pokoušel najít si nějakou krátkou, teplou dovolenou. Týden. Poslední 2 akce jsme jeli z Německa a tak jsem si říkal, třeba dozrál čas odletět z Čech. Nedozrál, věřte mi. Pravděpodobně poletíme zase z Mnichova.

A na závěr? Oblíbil jsem si místo těstovin, obalovaný chléb ve vajíčku a sýrem :-)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Se stane no. Děláte všichni jako bych byl jedinej na světě, kdo se naboural na kruháči... že se to už někomu stalo, že jo?! Co? Ne? Aha...

aki řekl(a)...

Tygřík to je etalon čistoty a dokonalosti :-), ten akorát dokázal kdysi prorazit kolo na rovný silnici o obrubník :-)

mk řekl(a)...

já nejsem etalon dokonalosti.. nebyla to rovina a vyhýbal jsem se busu... ale to je jedno.

pikantnost kruháče je, že to auto PŘED!! džoukrem byla moje mamka