Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 1. února 2012

Ghana aneb cesta do srdce cerne Afriky


Tuto cestu jsem si v hlavě plánoval již dávno, dávno tedy ne, spíše hned po schůzce v Molo22, kde se probírali možnosti spolupráce a realizace projektu v této zemi. O zemi jsem nevěděl prakticky nic. Snad jen, že tam nějaký poslanec Kraus ze severních Čech pozapomněl, že není ředitelem firmy na kakao. Další poznatek byl nefotografovat. Pak jsem se zaradoval, že budu mít třeba špendlík na mapě v TripAdvisoru, který nemá Formes, ale zase chyba. Byl i tady.

V současné době jsem ve stadiu příprav. Mám koupenou letenku a snad pořešené vízum přes partnery (aktualizace: vízum pořešené, poměrně jednoduché.. do samolepky se to vyplňuje ručně - fixem), kteří nám tam organizují schůzky. Očkovat jsem se nechal již na podzim, kdy byl původní termín cesty. Mám štos dopisů, co nám poslali kucí z Akry a prezentace firem. Bydlení zajistit byl lehce problém, týden do odjezdu mi vyprodali původně chtěný Novotel i záložní Moevenpick a Kempinski nedostavěli a na LabadiBeach nemám/nedám.. takže - African Regent Hotel Accra je muj cíl (p.s.: mají fejs i twitter) Teď zkoumám, co se dá o Ghaně najít na internetu.

Ghana 2010 - popis cestovatele Ondřeje Fabiána
Stránky české Ambasády v Akře
Ghana - Afrika pro začátečníky

a dále třeba profil Ghany na CIA FactBook, Accra na TripAdvisoru, GhanaWeb.com a nejlepší zkušenost mám celkově s WikiTravel.

Žádné komentáře: