Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 29. února 2024

DruhýMěsíc24 a přestupný střípkobraní

Únor v čudu a já jsem si psal celkem poctivě. Navíc letos krásně přestupně.

  • Zjednodušil jsem možnost jak mě kontaktovat. Na mailu od AOL tečka com jsem jako "tygrlive". Takže pokud to chápeš, klidně napiš :-)
  • Vrátil jsem se z Kapverd a už zas hledám co dál. Koupená ještě jedna letecká cesta do Portugalska a když nám ten rok tak hezky začal, škoda vypadnout z tempa. A zatím to na výpadek opravdu nevypadá, vracíme se mezi volkány. Začínám být maličko cestovatelsky náročný a zmlsaný. Prostě se pořád snažím to něčím ozvláštnit... a někde to je fakt dost těžký :-P.
  • Necestujeme jen po zahraničí, ale i po ČR. Výlet do Kutné Hory... ale cenově skoro jak výlet ve Španělsku, jen v zimě a horší kvalitě.
  • V losovačce na UEFA jsme neuspěli a tak musíme hledat jinou cestu, jak se dostat na EURO v Německu.... pokud neuspějeme s EURO (nechci si představit ani), tak liga národů v Gruzii nebo Albánii...
  • Na Netflixu je super dokuseriál o Alexandru Velikém, HBO se vytasilo s Cormoranem Strikem.
  • Začal jsem s kryptem u Revolutu. Experimentálně a pomalu formou dýšek... každá platba Revolut kartou se zaokrouhlí a rozdíl se převede (mám nastaveno ještě x3) na kryptoúčet. Cíl je v prvním roce vydělat na letenku. Pokud se to povede, začnu tomu věřit. Mám BTC... a fakt každý den koukám, jak se daří :-) Po dvou týdnech můžu řící, že jsou příjemné víkendy, kdy je BTC dole a zároveň nejvíc utrácím kartou. Při růstu BTC nahoru jsem zkusil ETH.... tak uvidíme. Je tedy možné, že budu otravovat kryptem.... proto si už tady připravím nějaký hashtag :-) A samozřejmě, než jsem dopsal tento post, mám už v portfoliu rovnou 4 různé kryptoměny i zkušenost s poplatkama za nákup, což je dobře. Aspoň začínám v minusu. Jen co jsem na krypto šáhnul, začaly padat rekordy... což není moc ideální pro nákupy :(
  • Křest slávistického fanouška Mx v Edenu. Vyrazili jsme na přípravný zápas s Moravcemi. O to ani nešlo. Mx zářil štěstím, líbí se mu chorály. Seděli jsme v mé oblíbené 113, kousek od Tribuny Sever. Vítej, můj malý velký Slávisto!
  • Neočekávaně povedená čtvrteční kultůra v místním KD. Díky Tomky, že jsi dorazil. Škoda jen, že jsem měl druhý den ples a nemohl jsem úplně povolit stavidla...
  • Plesy. První ples kam jsme letos zavítaly byl "1.Saharský". Povedený první ročník v leteckém muzeu. Pořídil jsem si fungl oblek a krásné kšandy. Druhým plesem byl náš, nemocniční. Letos mě nestihl v dobré náladě a tak jsem to tak spíš přešel, než že bych si to užil. Za to baráčnický čejetický byla jízda, na kterou se budu snažit zapomenout,
  • Boty. Pro více chození chci mít kvalitní boty. Zklamal nákup na AboutYou, i Zalando Lounge. Třetí pokus je Zalando a ten taky nevyšel. A jen pro pořádek, AY má daleko lepší způsob vracení teda.... Vhodnou obuv tedy hledám dál. Salomony druhé generace jsou o maličko horší než ty první. Což je škoda, jsou byly to super boty. Ale bolí mě z nich nohy/prsty. (opět vyzkoušeno na 6km procházce) Nutno podotknout, že nejlepší zprávu po vrácení má klasické Zalando... sorry AY. Protože "Vracené zboží jsme přijali, mockrát děkujeme. Peníze už jsou na cestě k vám! Způsob vrácení peněz bude záviset na způsobu platby, který jste si u objednávky vybrali." --> posílají prachy hned. žádných 10-12-14 dní... hned. Třesu. Čtvrtý pokus patří Top4Running... Salomony další generace. Objednáno ve 22h jeden den, druhý den po obědě už píše Zásilkovna že veze.... a další den mi napsal Z-Box. A hned za dva dny jely zpět. Teď si dávám pauzu a pak už si jdu vybrat do obchodu. Dostal jsem tip na široké od firmy Hoka.
  • Allegro a MALL dobíjejí republiku a kopou do Alzy (což si Alza zaslouží, protože ten růst maličko taky přepálila). Musím říct, že ceny s kupóny libové, -20% od fakt dobrých ceny, doručení s WEDO za 49Kč do Alzaboxu 😁😂. Niceboy sluchátka dorazili jak měly. Teď jsem chtěl jedny přikoupit a koply pořádně do vrtule.... (článek hír). S MALL.cz máme dlouhou historii braní na milost i okopávání. Láska na celý život to nebude, ale dobrá cena je dobrá cena :-)
  • Ležím v přípravách na Portugalsko... tři destinace je celkem piplačka, ale už jsem si našel systém.
  • Nový člen rodiny. K robotům Růženě a Boženě přibyla myčka, Helena. Oprava vysavače se podařila, tak buďme rádi za AliExpress a jeho nabídku náhradních dílů. 
  • Z domácích pracích jsem po dvou letech dotáhl i akci postel a naší původní dle slibu přenechal E.
  • Díky twitter X.com účtu Destinace:FOTBAL jsem prolomil již několik tajemství, jak nakupovat lístky. Třeba teď jsem mohl mít Bayern.... ale bohužel v ten termín něco mám, ale líčit mohu dál. Jsou to lístky z odhlášených permic. Takže šance je vždy.... a naskakují postupně. Stejný server mi přinesl exkluzivně informaci o lístkách na zápas v Portu a i díky němu se mi je podařilo krásně koupit. Krajní, kousek od plochy. Snad to bude pěkný zážitek a další špendlík na fotbalovou mapu.
  • Chceme do salonku, tak využiju konečně možnost nechat vystavit k účtu další kartu. Při přestupu při další cestě na Lanza se bude mooc hodit.


ahoj březne, tešíme se na tebe!

Žádné komentáře: