Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 19. listopadu 2019

Porovnání GO Parking a Aeroparking má překvapivého vítěze

Mé rané cestovatelské dětství se odehrávalo lowcostově a na letiště jsem jezdil z Dejvic nebo ze Zličína busem, někdy i transferem ČSA z Celnice. Po té, v cestovatelské pubertě, jsem různě kombinoval taxíky, od AAA přes Nejlevnější taxi a než se v Praze chytil Uber, Bolt a další, už jsem bydlel zase v Boleslavi. Z Boleslavi , v mé cestovatelské skoro dospělosti, je to s taxíkem složitější. Resp., dá se. Můj oblíbení Ali(ík) to jede za 1.500Kč jednu cestu. Což se vyplatí, pokud by člověk parkoval 14dní+. Jsem tedy nucen jezdit svým a využívat parkingy.

Jednou v životě jsem to postavil někde u Evropské.... jedna dodávka, nekonečný čekání. Při příjezdu hodina, při návratu taky. Pak jsem byl dlouhé roky (řekněme skoro 5 let) absolutním fanouškem GOParkingu. Cenově to vycházelo slušně a servis taky..... jenže. Od (tuším) loňska je jeden sběrný bod mezi terminály a je tam často fronta, že se nevejdete najednou. Tudíž, někdy i 20-30min čekání. Pak couračka po trati a placení. Celkem hodina.

Nyní se pochlapil Aeroparking - oficiální parkoviště letiště. Navíc - někde jsem našel slevový kupón pro nás, držitele karet Mastercard. A ejhle, ono to vychází lépe.
Parkoval jsem tam na Barcelonu i Londýn především kvůli rannímu vstávání. Na Florencii jsem byl pevně rohodnut pro GOP. Jenže.... 757Kč vs 800Kč, kdy dražší varianta je ta zdlouhavější? Tak to sorry GOParkingu. Očekával bych cenu minimálně o dvě piva dolů.

Z Mastercardu mám vůbec na letišti radost. Levnější parkování a zdarma salonek.. hmmm, příjemné!

Žádné komentáře: