Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 17. listopadu 2019

Tygrovinky ze vzduchu anebo poslední měsíc v luftu

Poslední měsíc, od posledních krátkých zpráviček, jsem byl skoro pořád někde v luftu a naštěstí mě jedna cesta ještě čeká....
  • fotoknihy z Malty i Íránu mám připraveno, jen čekám na nějaký promokód... Zápis z ExpediceBalkan2 v nedohlednu :-(
  • rodinná dovolená na Maltě se celkem vydařila. Malta je super místo. Možná mohlo být trošku tepleji, určitě jsme tam mohli být déle! Cestopis se psal téměř sám.
  • Londýn je klasika a určitě tam brzo zase vyrazím, stejně tak věřím návratu do Barcelony nebo určitě Španělska. Už jen kvůli jídlu - tapas a jamonu - se to vyplatí!
  • První půlku listopadu každoročně zasáhnou husí hody. Se ctí svému jménu se jich účstním s radostí a dobrovolně. Letošní skóre jsou 4 návštěvy. V Penzionu v Zálesí dávám školní známku 3 za husu, ale díky konfitovaným a marinovaným žaludkům 2-. Menu v Galatee musím 3-, páč to bylo totál obyč. Kaldoun dokážeme doma 100% lepší :-( a to si hrajou na premianty. Rožátovu dávám jedničku s hvězdičkou, půl hvězdičky beru za paštičku, neb loni byla lepší. A na závěr, Restaurace Vista pod novým kapelníkem, čistá dvě a pochvala za lokše se škvarkama.
  • Přesně po roce jsme zase šli naučnou stezku Klokočkou, ve Velkém Rečkově a opět super. Hrozně to tam uklidňuje.
  • Začal nám florbal. Naposledy v minižačkách, takže zase - 2x Podbořany, 2x Strašecí. Tak a jednou Podbořany už máme za sebou.
  • Sraz ze základkou po 25letech se povedl. Poznali jsme se a příjemně pokecali.
  • Koncert Tři Sestry a Horkýže Slíže v Liberci na velkou pohodu, asi stárneme. Pa už kebab a Sluníčko... vše v klidu, nepoznávám nás!
  • Trošku jsem polevil ve squashi... vlastně ani nevím proč.... proč na to někdo nemyslí za mě? Netlačí to? Jakmile to přestanu tlačit já, většinou vše upadne... stejně jako bbj minulý rok. Dobrý sportovní tip v MB je Boxr... zkusím asi.
  • Rozjel jsem veřejný Instagram cílící čistě na cestování a jídlo. Přidejte si mě! a nebo hledej #tygrliveonthetour
  • hurá do Florencie. Na Vueling se těším, na Itálii taky. Lupeny už mám a hotel vyřeším v týdnu. Těším se!!!
  • a závěrem, díky že mi věříte, ale těch vašich tajemství už hlídám celkem dost.... neblbněte kamarádi!



Žádné komentáře: