Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 12. června 2008

Dal bych si jablko, ale nejsem milionář

Je věta, kterou pronesl můj kolega a která tady na Ukrajině bohužel platí. Naposledy jsem se o tom přesvědčil dnes ráno, kdy jsem si zakoupil banány (cena 5hr = 15Kč za kilo) a pošilhával jsem i po jablkách 30hr za kilo, což je panečku kolem 90Kč. Nakonec jsem si jedno vzal, ale ten nepoměr mě zaráží. Jsem totiž 100% přesvědčen, že Ukrajina je schopna vyprodukovat více jablek než banánů.

Včera jsem měl poměrně rušný den. Večer byl fotbal a stejně maje tucha, že moc důvodů k radosti nebude, jsem ho chtěl stihnout. Překážkou mi však byla schůzka ve 3h, kdy jsme s jedněma chlapíkama jeli za město obhlédnout pozemky. Docela jsem padal na pr zadek, v jakých číslech se pohybují... 5hektarů je nejmenší jednotka jejich rozlišovací schopnosti, spíše však 30ha nebo jeden pozemek 86ha, kde už vytvořili 5 umělých jezer a jedno s ostrůvkem. Zatím co v Dubaji tvoří umělou pevninu, tady opačně. Snad to tady jednou nebude vypadat jako tam (viz níže).

Večer jsem shlédl fotbal a pak Kung Fu Pandu (Jak vypadá Panda, kvůli které zapomenete na Shreka?) a hádejte, kdo se mi líbil více :-). Díky Pando. Na okraj bych jen chtěl podotknout, že za první víkend v USA vydělala Panda miliardičku, takže další díl nás nemine. Pak mě napadlo, že když už nás potkal Vetřelec vs. Predátor a Marvel uvažuje o Ironman vs. Hulk, je možné, že brzo bude Panda vs. Shrek :-)

Pokud nevíte co s prachama, dejte na mě. Tady se skrývá potenciál.

2 komentáře:

Dasha řekl(a)...

tvuj komentar ohledne potencionalu me pripomina toto: http://fincentrum.idnes.cz/kurz_listek.asp

aki řekl(a)...

u nas vypestujem asi taky vic jablek nez bananu a presto jabka stojej 50/kg a banany 30/kg ;-) to je 60% navíc-ale zase to teda nejni takovej rozdil jaku u ukaček ;-)
p.s. co ta tiskarna-dorazila vcera ?