Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 25. června 2008

O Kaprovi, Českém Krumlově, teplém mojitu a jiné příhody

Minulý čtvrtek jsem speciálem ČSA přistál na speciálním příletišti a to na pražské Ruzyni. Ne vždy to lze řící, ale já jsem na Ruzyni rád. S kolegou jsem se přes malou obkliku promotal do autosalónu, kde jsem měl přichystáného čtyřkolého koně, dodávečku, ktrá notně podtrhla můj seriózní imige. Večer jsem se již jen a pouze věnoval LU. V pátek hotový blázinec, schůzky a pak odjezt do vytouženého Krumlova s bratrem a Ivou na Slavnosti Pětilisté růže (dárek od ježíška).

  • Cesta do Krumlova je v pohodě a doporučuji cestu přes Písek (i pro nestavaře)
  • Když Vám někdo řekne, že jsou to 3 minuty, myslí 10, bohužel při cenách se neplete a ty říká přesně.
  • Když má někdo penzion Kapr, nemusí se jmenovat Kapr, ale třeba i Beneš.
  • Když se na jezu 3 ze 4 posádek cvaknou, neznamená to, že je jez nebezpečný nebo posádka opilá, ale že třeba ty trdla na tom sedějí poprvé a pádlo drží jako prase kost.
  • Když chcete být kvalitně obslouženi, mluvte německy, anglicky nebo rusky - pokud mluvíte česky, dostanete pití bez ledu, později a možná i dráž. Taky Vám budou tvrdit, že zavíračka je ve 23:53.
  • Ohňový průvod znamená, že se v celém průvodu vyskytuje aspoň 1 pochodeň.
  • Drinky tam dělají věru libově, mojitou z dvou kostek ledu a cuba libra s bílím rumem - prý české cuba (asi Kuba = jakub) libre.
  • Velká cedule "Czech Cuisine" znamená, že u Fish@Chips si kapr lokl české vody a CheeseBurger měl předky ze Šumavy v podobě krávy.. pokud to teda celé neobstaral vůl z Agrofertu a Unipetrolu :-). Bio to teda rozhodně nebylo.

    Oficiální fotky ze Slavností pětilisté růže v Českém Krumlově.


    V pondělí ráno jsme byli Ivuly na promoci, polila mě vlna nostalgie, přecejen jsem se s ústavem vídal jednu dobu pěkně často, pak dal oběd s Kikovci a od 13h bylo pondělí a úterý už byla jen hoňka a jsem zase tady. Uvidíme na jak dlouho, každopádně historky budou pokračovat.

    Po dlouhé době jsem zase viděl Kikovce, Vrtula a Rob. Vás další uvidím rád příště zas a připravujte si játra na srpnovou oslavičku.

    Zdravím Kýsu, gratuluji.

    A ted mě na**al pán z hradu, tohle je fakt blbost.
  • 2 komentáře:

    Unknown řekl(a)...

    Nebyl jsi tam letos sam. http://extra.cz/blog/2008/05/fotky-z-krumlova.html

    mk řekl(a)...

    no a co to někdy Ondřeji spojit?