Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 30. června 2008

Jedině fajfka nebo proužek

z Vás udělají kinga. Dneska jsem se přesvědčil. Měl jsem schůzku s chlapíky, co dělají do nemovistostí a z minula mají děngi z plynu a ropy. První přijel v obrovské mašině, Esplanade (mrkněte na rezenci - pokud si ho ale rovnou chcete koupit, musite sem.), smetanové barvy s SPZ jeho iniciálů. Na silnici ho žádný policajt nezastaví, i kdyby jel před školou 200km/h. Oblečen - tričko Nike ve kterém gangy v Bronxu hrají basket.Druhej frajer sice přijel jenom Skem a řídil si sám :-), vytáhl se zlatejma hodinkama za určitě balík (ale nejsem expert na hodinky) a po stole si pohazoval mobilem Vertu (o něm si přečtěte zde), který stojí cca 130,000Kč. Oblečen - tričko i kraťasy Adidas. Prvně můžete namítnout, proč by se kvůli mě oblíkali do smokingu. Problém je, že oni tak běhají pořad. Druhak - existují přece i jiné spotrovnější značky, které mají styl a není vám v nich vedro... Nike a Adidas mam fakt spojené s rikšama ze Srí Lanky.Mám tedy své obleky prodat a přejít na Nike nebo na Adidas? Poraďte.

3 komentáře:

aki řekl(a)...

hele jestli si kluky hrajou na hard gangsters tak si ber na schůzky pod černý sako tohdle tríčo :-) http://img.printfection.com/1/111/4271810/bnD9g.jpg.
p.s. děngi~money ?

Unknown řekl(a)...

Zajeď si k rákosce na trh a kup si Hadihaš s pěti pruhy a ukaž jim, kdo je tady oligarcha. :))

mk řekl(a)...

to tričko beru Luky, kde se prodává? jinak jsem doma nechal vytřídit veškeré oprané sportovní oblečení a místo toho do útulku půjdou všechny moje Hugo i Gabana trička