Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 3. června 2008

Minulý bio víkend a U mě krátký

Podruhé jsem byl krátce v Čechách a mrzí mě, že se na některé z Vás nedostalo a nestihl jsem Vám zavolat, ozva se. Není to proto, že bych Vás měl méně rád nebo že bych dělal takové drahoty, ale prostě to nešlo. Den není nafukovací, spánek již více stlačit nenchtěl a přece byste mě nechtěli vidět unaveného, podrážděného a třeba i nemytého :-) Brzo jsem zase u Vás :-)

Středa, Čtvrtek, Pátek byly pro mě klasické pracovní dni okořeněné pracovním výletem do města s Ještědem. Po návratu do Prahy jsem se otočil na dvacetníku, povečeřel vynikající špízky a vyrazil pro změnu do města kol a aut, stihl dát pivo s Kýsou a rodinou, popracovat s R a opět něco na zub s Kýsou (bez rodiny) a ještě jsme potkali bludičku Lukáška. Domů jsem přišel brzo (ráno). V sobotu jsme po obědě u našich (grilovali jsme :-) - to jen pro ultra zvědavce) vyrazili do Prahy, především do Fashion Arena Outletu v Štěrboholích - potřebuji totiž obměnit nějaké zašlé části šatníku (především doporučuji obchody Park Avenue a Egisto - a po tom do "Slováče" do kina. Oblíbil jsem si Slováč, protože mají kavárnu přímo u vstupu do sálu a člověk si může užít posezeníčko bez spěchu. Již po druhé nefungovala - zavřeno. Dávám jim ještě jednu možnost. Viděli jsme U mě dobrý a musím řícici, že film U mě normální a víkend U mě krátký.
Neděle byla posledním dnem před odletem a ten jsem si ryze vyhradil pro svoji drahou polovičku a díky pěknému počasí jsme vyrazili na příjemný výlet na Berounsko. Nejrve jsme šli na hrad Tetín s úžasným výhledem na Berounku, po té jsme promrzli v Koněpruských jeskyních a na závěr jsme si dopřáli oběd u Káji Maříka v Mníšku pod Brdy. Pak už dom. Inspirací pro výlet nám byl server KudyZnudy. Doporučuji.
Zapomněl jsem poznamenat, že před tím jsem se zastavil ve svém oblíbeném shopu s.Oliver na Šestce a odešel s dvěma košilema. Pak jsme si dali Bio Café (co z něj dělá bio se mě prosím neptejte), což předznamenalo celou bio-neděli. Potkávali jsme totiž ještě Bio-krávy :-)

V pondělí jsem nasedl opět na let Aerosvitu a přemístil se sem. A nyní už jsem zase v Kyjevě.

1 komentář:

aki řekl(a)...

Jen přidám drobný postřeh pro nás "pražáky" z páteční noci. Pokud si v Bouli na Kolibě objednáte "kubíčko", věřte, že takového záprdka ve dvoudecce jste ještě nepili. Nevím co by mi přinesli, kdybych řekl jedno mochítečko-ještě že ho nepiju.Ale jinak páteční noc v Bouli byla vzhledem k silnému obsazení opravdu cool-hlavně ten kartáč na auto ve tři ráno v zapadlý uličce...ještě teď mě bolí-chudák stodváca :-o)