Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 6. června 2008

Mezinárodní řidičský průkaz a Ukrajina

Dlouho jsem přemýšlel, zda si mám pořídit nic neříkající mezinárodní průkaz. Řikal jsem si, tolik papírů, nic důležitého se tam nepíše. Navíc když to tisknout na počkání, přišlo mi to jak slevová kartička do LIDLu. Navíc Vy kdo ho máte (řidičák), víte, že formát je hrozný... neskladné v peněžence, náchylné na zničení.

A právě to je to, co se v zemi razítek, podpisů, pracovních knížek a nesmyslných papírků nejvíce líbí. Policajti si v řidičáku rádi listují, koukají a hledají asi nějaké záznamy.

Pro nás to má jednu velkou výhodu, pokud si ho budou chtít nechat, je jejich. Za 50Kč mi udělají jiný a můj, plastový, který mají zase rádi naše benga :-) Prostě si to zelený gumy krásně rozdělí.

Žádné komentáře: