Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 8. června 2008

Shrnutí víkendu a náš start na Euro2008

V pátek jsem dorazil domů asi na sedmou. Předtím jsem měl duchaplný rozhovor s namol nalitým garážmenem, který mě přinutil s ním vypít jednu vodku. I tak to byla asi deci a půl. Radost mi udělal tím, že jsem nemusel v sobotu vstávat a mohl tam auto beztrestně nechat celý den. Neradostné je to, že nám prý musí zdražit na 20 hriven :( Nemáme kde parkovat, takže to musíme přežít. Spíš mi jde o to, zda nás jako cizince musí dojit a nebo to je nějaký pokyn "zhora".
Další víkend v Kyjevě byl předzvěstí, jak já budu sledovat Euro. Zápasy sice dávají v TV, ale člověk by rád okusil i trošku té atmosféry. Vytipoval jsem si pár hospod, marně jsem doufal v českou, a nakonec vyrazil a myslím, že dobře. Vzhledem k vzdálenosti jsem si vybral irskou O´Brien´s. Je to klasický irský bar, jako je třeba Dragons na Staromáku. Ano, tam, kde nikdo z vás nešel a nepůjde, protože je to bar pro cizince, co dělají bordel a obtežují servirky. Tady jsem ale cizinec já :(. Přivítají Vás anglicky, dostanete anglické menu a i přes snahy mluvit s obsluhou rusky, vše se stočí k angličtině. Všude samý anglán a další cizinec. Čech jsem byl asi jediný, ale většina fandila nám.. proč nevím, asi nemají rádi švýcarské hodinky a čokoládu, ale raději televizi Tesla a boty od Baťi. Výběr piv zahrnuje nejméně 15 druhů, včetně Krušovic za kilo a Budvárku za devětpětek. Proč jsou Krušovice dražší nepochopím. Já se spokojil s Tuborgem za 45.
Po fotbálku, pivku a vynikajícím burgeru, co jsem si dopřál, jsem vyrazil domů. Na další zápas půjdu asi zase sem. Večer jsem se pustil lehce do práce, sil jsem měl dost, protože jsem půl dne dospával spánkový deficit z týdne, to šlo ale lehce, protože stejně mezi 8-13 nešel proud - tudíž ani internet, ani komp, ale ani rychlovarná konvice. Naši sice vyhráli, ale byl to boj. Lepší tým jsme nebyli. Dnes jsem lehce pokoukal na pozápasové statistiky. Vymakaný. Proč jsem si nevybral místní hospodu? Lehké, Euro je jim ukradené. Zkoušel jsem i belgickou kousek od nás a smůla. Dávali raději klipy z MTV či co.
Dnes jsem vstal v 7:30 (sic), vyparkoval auto a zase zalehl :-). Poledne to jistilo. Pustil jsem komp a zapracoval a pak se podíval na Trestní prapor, jako pravidelnou dávku ruského jazyka (záběry z filmu jsou u klipu Combat Lube). Večer jsem zase auto uklidil :-), nakoupil proviantu, naložil si těstovin a popracoval. Teď končim uff a vypínám asi počítač.

Přes víkend jsem se i lehce pustil do tuningu aplikací co používám. Většině z Vás doporučuji mrknout se na nové funkce Gmailu. Stojí za to a potvrzuje svoji nadvládu jako nejkopaktnější email. Do pravého horního sloupce jsem přidal 3 poslední výpisy z miniblogu Twitter. Aspoň vidíte, co aktuálně dělám a nemusím plýtvat místem na blogu a rozmělňovat ho. Zkuste Twittera taky a dejte mi vědět :-)

Přeji hezký začátek týdne a písněte mi, jak se máte! Hasta la vista

Žádné komentáře: