Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 14. června 2008

Lijavec v Kyjevě

Tak mega koncertu v Kyjevě jsem se letos nedočkal :( Pršelo. Ale to nebyl déšť, to byl Lijavec. Ráno první, pak se to trhlo.. v 6 zase černo a černo je pořád (v noci dvojnásob). No nic, koncert jsem měl jako kulisu k práci...

ČTK: McCARTNETY KONCERTOVAL V KYJEVĚ
(provokatéři vytýkající mi lenost a pohodlnost nechť prosím pozorně čtou pasáž o lijáku a bouři)

Za den jsem shlédl dva filmy - výborný Základní instinkt a spíše podprůměrný Klíč k vraždě. Včera jsem dokoukal i druhý díl seriálů In Plain Sight a je to taková detektivečka.. hlavní osoba Marry má docela zajímavý charakter. No zkuste to, tady se to dá, zda bych na to koukal v ČR netušil. Ale zase pro ty co koukají na VéKáVéčka...

Dále jsem dnes popracoval a uvařil si velmi dobrou vepřovou směs.

Jinak se během tohoto dne nic zláštního nestalo.

Poslušně hlááásíím.

Žádné komentáře: