Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 11. června 2008

Poctivostí ke změně aneb jak vás naserou lidi, co dělají svoji práci poctivě

P5ed odjezdem na ukrajinskou bazu jsem si dělal malé starosti, jak to bude se složitým úklidem a třeba žehlením. Člověk nechce žít jako prase a na druhou stranu sem nejel pro to, aby tady dlouze poklízel. Čas bylo potřeba využít produktivněji. Při vyjednávání o ceně nájmu se vytasil majitel nabídkou, že jeho matka poklidí, vyžehlí, vypere. A zde začali moje trable s "paní domácí". Ona je hodná, ale až moc.

První den jsem měl problém s tím, že mi 10x volala a ptala se na kraviny typu - nemáte hlad? v lednici toho máte málo... další... vypněte rychlovarnou konvici, žehličku, televizi a já nevim co ještě. Při prvním ůklidu nám přerovnala skříně po vzoru, jak si myslí ona, že je to správné.

Kdyby byla němka, říkám ji Kunhůta. Hrozný. Dorazila mě včera. S jazykem pod bradou jsem doběhl domů se převléci ze smokingu a chtěje vyrazit na fotbal Španělů s Rusy. Jenže bába moje pohozené džíny na židli pochopila jako vyprat a já je našel vzhůru nohama na šňůře. K nevíře. Nejsem žádný bordelář, ani pořádník, ale přece si nebudu vše pořád věšet do skříní... asi to budu přivazovat.. do dalšího úterý mám na to, jak vymyslet obraný systém....

1 komentář:

Dasha řekl(a)...

heh,fakt sranda