Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 10. června 2008

Nový seriál In Plain Sight

Vždycky jsem si říkal, jak se nové americké seriály dostávají do ČR a jak si získávájí oblibu prakticky dříve, než je uvedou main streamové televize. Seriály jako LOST, ALIAS, PRISON BREAK jsem začal sledovat prakticky v době, když už známé byli. Earla a Dextra jsem myslím zachytil od počátku. Nyní se mi podařilo objevit seriál, o kterém jsem kromě jednoho záseku na diskusním serveru Lapiduch nenašel ani čárečku ani titulečku.

Seriál In Plain Sight (překladu se bojím, ale asi nějak Jasným zrakem ?) se točí kolem policistky Mary Shannon, pracující pro program ochrany svědků. Zatím jsou jen 2 díly, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet, koneckonců Dexter bylo tako "o policajtovi" a jaký to bylo maso. Rezence na Entertaiment Weekly.

Třeba budu první, kdo seriál v ČR zprofanoval :-)

Žádné komentáře: